DLA DZIECI MŁODSZYCH - PRZEDSZKOLE, KLASY I – III SP
RODZAJ I NAZWA ZAJĘĆ |
ADRESACI |
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne z elementami metody Warnkego |
- uczniowie z nasilonym ryzykiem dysleksji |
Terapia logopedyczna |
- dzieci z zaburzeniami komunikacji |
Terapia integracji sensorycznej |
- dzieci w wieku przedszkolnym |
TERAPIA DLA DZIECI STARSZYCH - KLASY IV – VIII SP
RODZAJ I NAZWA ZAJĘĆ |
ADRESACI (rodzaj zaburzeń) |
Terapia pedagogiczna z metodą Warnkego |
- uczniowie z głęboką dysleksją rozwojową |
Terapia pedagogiczna połączona z nauką „języka żyrafy”- I/II semestr - ćwiczenie umiejętności wyrażania własnych potrzeb i dostrzegania ich u innych osób w oparciu o zasady komunikacji empatycznej |
-uczniowie z dysleksją rozwojową |
Socjoterapia |
- uczniowie z obniżonym poczuciem własnej wartości, nieśmiałością |
„Zaradny Kot” |
- uczniowie z zburzeniami lękowymi |
Terapia pedagogiczna |
- uczniowie z dysleksją rozwojową |
Terapia funkcji poznawczych metodą Instrumental Enrichment Reuvene Feuersteina |
- dzieci i młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych (trudności szkolne o różnym podłożu) - dzieci zdolne |
Terapia EEG BioFeedback |
- poprawa funkcjonowania (funkcje poznawcze, koncentracja, emocje) - dzieci i młodzież ze wskazaniami do terapii z PPP |
Terapia logopedyczna |
- dzieci z zaburzeniami komunikacji |
TERAPIA DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH
RODZAJ I NAZWA ZAJĘĆ |
ADRESACI (rodzaj zaburzeń) |
Terapia EEG BioFeedback |
- poprawa funkcjonowania (funkcje poznawcze, koncentracja, emocje) - dzieci i młodzież ze wskazaniami do terapii z PPP |
Terapia krótkoterminowa skoncentrowana na rozwiązaniu |
- młodzież potrzebująca wsparcia (o trudnościach emocjonalnych, w funkcjonowaniu społecznym) |
Coaching |
- młodzież potrzebująca wsparcia (o trudnościach emocjonalnych, w funkcjonowaniu społecznym) |