ADRESACI |
|
„Różnimy się od siebie – porozmawiajmy jak żyrafy"- cz.1 - wprowadzenie do komunikacji empatycznej |
- uczniowie szkół podstawowych i ponadpodstawowych |
„Budowanie bezpiecznych relacji w grupie w oparciu o komunikację empatyczną cz.2/3” - rozwiązywanie konfliktów w oparciu o komunikację empatyczną i ustalone wcześniej zasady funkcjonowania w danej grupie |
- uczniowie szkół podstawowych i ponadpodstawowych |
Mechanizmy wchodzenia w uzależnienia - profilaktyka uzależnień |
- uczniowie klas VI – VIII szkół podstawowych |
„Sztuka porozumiewania się” |
- uczniowie klas V – VIII szkół podstawowych |
„Spójrz inaczej na agresję” - sposoby radzenia sobie z emocjami w sytuacjach trudnych |
- uczniowie klas V – VIII szkół podstawowych |
"Moje predyspozycje zawodowe" - warsztat z zakresu doradztwa zawodowego |
- uczniowie klas VIII szkół podstawowych (na terenie poradni) |
"Moje predyspozycje zawodowe" - warsztat z zakresu doradztwa zawodowego |
- uczniów szkół ponadpodstawowych (na terenie poradni) |
Trening uczenia się |
- uczniowie klas VI – VIII szkół podstawowych - uczniowie szkół ponadpodstaowych |
Warsztaty antystresowe - przygotowanie uczniów do radzenia sobie ze stresem towarzyszącym sytuacjom egzaminacyjnym |
- uczniowie klas VIII szkół podstawowych - uczniowie klas III szkół ponadpodstawowych |
„Ty, ja, my – razem w świecie uczuć” - warsztaty stymulujące rozwój emocjonalny |
- dzieci w wieku 5,6 lat |
Warsztaty efektywnej komunikacji |
- uczniowie szkół ponadpodstawowych |